diumenge, 19 de juliol del 2009

Nous Canvis

Tot a la vida canvia, i per fi he encaixat que res és etern en aquesta vida.
Ja fa uns mesos la meva vida va canviar, ara canvia el món laboral, deixo de treballar per dedicar-me a una part molt important de la meva vida.
Les nostres vides les podem dividir amb formatgets, com si juguessim al Trivial, un és la salut de color verd ( esperança que sempre està bé), l'altre l'amor ( rosa, que l'amor si posa!), el treball ( vermell, perquè sempre et porta tensions i força), la familia ( marrón, perquè es posen en cada " marrón"...), amics ( blau, sempre et fan tocar el cel, et donen tranquil·litat i pots compartir grans moments!), sortides ( el groc!) i el taronja el deixo per varis!, trobes molts elements a la vida pendents de classificar!!!
Doncs a mi, estic en canvi de formatget, he guanyat el marrón i tinc aquella sensació ( a veure si la compartiu! ) que un cop has guanyat el més complicat, per exemple en el meu cas, ciència, el de literatura ja vas més confiat jajajja...
I el vermell ja el tornaré aconseguir! s'ha de mantenir una bona mitjana de formatgets per arribar a la final!!! i que no t'hagin eliminat abans! és qüestió d'encertar preguntes!
Tot canvia, nosaltres canviem, a vegades som els motors del canvi, a vegades els patim, som passius i actius o millor dit una mica de tot!, en qualsevol cas el canvi és simbol de regenaració, de nou aire, de nou sol i qualsevol moviment és bo...vol dir que estàs viu!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada