dilluns, 28 de setembre del 2009


Des de fa uns mesos que estem juntes, juntes, molt juntes.
Juntes vivint amb tendresa i amor moments bons i d'altres
de no tant, però sempre estem aquí.
Sabem que estem juntes, juntes sempre juntes, en el mateix paisatge,amb molt de coratge i amb una mateix llenguatge.

I en el dia d'avui,tu i jo esperant, esperant
sempre esperant
Jo esperant veure't, donar-te un petó,
viure plena, escoltar-te, acariciar la teva carona
esperant la meva primera filla, a tota tu.
I tu esperant crèixer, esperant veure'm, sentir-me,
fer-te dona i esperant ser la meva mare.

Saps...la vida t'ha portat com un caramel
sense esperar, i t'has convertit en la meva
il·lusió, en el meu somni, princesa.
I a partir d'ara, endavant, anirem endavant
sempre endavant
Agafades, res no ens farà por, comencem de nou i
dir-te que l'amor és una manament de dos
i jo vull quedar-me al teu costat.
No som diferents, només instants de temps

Júlia, com diu l'Ovidi Montllor...
Dona'm la mà que anirem
per la riba ben a la vora del mar,
bategant,
tindrem la mida de totes les coses,
només en dir-nos que ens
seguim estimant.

4 comentaris:

  1. la seva carona estarà sempre pendent de les teves caricies i dibuixarà un somriure nou cada dia.

    ResponElimina
  2. 1 d'octubre serà una data que anualment tindrà un pastís i espelmes?

    ResponElimina
  3. 1 d'octubre? 1 d'octubre? M'he perdut res? Aaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrgggggggghhhhhh!!!!!!

    La del Ciri

    ResponElimina