dilluns, 25 de gener del 2010


El meu primer dia...

Els convidats anaven arribant i anaven omplint tot l'espai de colors, perfums i formes.

Pràcticament tot era conegut fins el moment, els ordenadors, les taules, les cadires, els temes de conversa, els documents, els companys i jo tenia la sensació "dejà vu", allò ja ho havia viscut i no m'ha agradat reviure-ho.

El viscut, viscut està, no estic per tornar enrere.Que només em queden com a molt 70 anys de vida!

Però de sobte, la noia del meu costat m'ha dit :

-Com està la teva filla?

-Molt bé gràcies, li contesto

A partir d'aquell instant, he tornat a fer un pas en el temps i han començat entrar noves persones, nous aires i el director m'ha dit : Benvinguda i això és un nou espai amb una nova gent, aquesta és la teva feina amb un projecte totalment nou i el meu cor s'ha tornat estabilitzar uff torno a estar al 2010!

Demà amb moltes energies hi tornaré per continuar investigant i disfrutant


Gràcies pels missatges que he rebut aquest matí!

1 comentari:

  1. cada instant pot ser el primer moment d'una nova vida, una nova feina, un nou camí, un nou futur, un nou... cel on observar els estels a la nit.

    ResponElimina