dissabte, 9 de gener del 2010



Fa mesos que no et sento. Tant sols de tant en tant arribava algun colom missatger amb alguna nota. Aquelles notes no deien res d'especial, però omplen d'esperança.

Es cert que l'amor romàntic sol existeix als contes, es deia.

...però es igual que em diguin que es massa comú i em maleeixin per parlar d'amor, si no han provat la nit als teus braços.

Avui no tinc excusa per no escriure't, per transportar-te al meu endins i al matí que ha de venir.
Avui voldria que m'abrasessis i així fer dels teus braços el teatre per existir.
Que el rellotge s'aturés en el nostre temps i que el teu cabell atrapés la llum del mati, alliberant-la de nou com una corona d'or i marfil, junt al vapor de la teva pell.

Tant se val que diguin que es massa comú i em maleeixin per parlar d'amor, si no han provat la nit al teus braços.

Avui no tinc excusa per no dir-te qui em fas ser i on em porta la imaginació.

Avui voldria que m'abrasessis i així fer del teu cos el llenç del quadre per existir.

Que el rellotge s'aturés al nostre temps i poder-te dir a cau d'orella que em maleeixen per parlar-te d'amor

1 comentari:

  1. Molt bé, tu, o me'l presentes o no puc opinar perquè, és clar, no hauré passat la nit entre els seus braços... JAJAJA!

    La del Ciri.

    ResponElimina