dimecres, 2 de juny del 2010

Estic malaltona, ahir per la tarda em va començar a venir un mareig i un malestar, però de manera molt sobtada, la cosa anava a més i el cap m'estava apunt d'explotar.

Estava amb la Júlia, els meus pares al metge, el pare de la criatura il·localitzable i avui de viatge..vaig trucar a diferent gent i res sense sort, fins que al final vaig trobar una amiga, per sort!!!

Va venir el metge d'urgències i em va dir que era un atac de vertigen d'origen nerviòs i que algú s'havia de fer càrrec de la nena, sort que és tant bona i es va posar a dormir més d'horeta...

Pel dia d'avui l'haig d'acabar d'organitzar, ja ho sabia que la nena em necessita, però fins ahir que em vaig trobar tant malament i vaig demanar l'ajuda de la meva veïna en un moment determinat, vaig patir perquè no era capaç de res, i la Júlia tant indefensa, quan sigui més grandeta ens podrem ajudar, però ara em necessita tant.

Ara estic millor ( porto un "xute de pastilles" ) i bona cara, organització i endavant...

Buscaré guardaria per aquest mesos, crec que estiro massa dels voltants.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada