divendres, 4 de juny del 2010

TIC-TAC

Rebo una trucada del centre de color vermell i fan una altra proposta de feina...fins l'octubre, com no?

Són menys hores, però molt i molt més ben pagat.

Us haig de confessar que a mi sempre m'ha costat prendre decisions, sóc conformista de mena, no és que me'n senti orgullosa, perquè aquest defecte m'ha fet perdre persones i coses importants per mi. Aquest punt ja l'estic treballant i ara en prenc molt més, que n'anomeno organització de vida.

Tenia una persona propera, que sempre em deia mig en broma, mig en serio ( suposo!) vas 20 segons darrera meu i sí era cert! i ara no sé el que haig de fer si quedar-me amb la de 4 mesos que faig actualment o agafar aquesta nova.

Què és el que faré millor?
Què és el que volen?
Què és el que m'interessa?
i sobretot...quina és la opció correcte?

No vull anar ni 20 segons retrassada, ni 20 minuts ni 20 hores ni 20 anys! és ARA!

1 comentari:

  1. Les decisions sempre costen de pendre.Perque per sort ningu veu el futur.(pero passa que hi ha persones que tenen una visió molt
    clara de les coses)pero tambe s'equivoquen.
    Be posa en una balança els pros i els contres de les dues feines, sigues objectiva i si encara no ho tens clar(ves a una Pitonisa) aixo es broma . No et capfiquis, i fes el que et vagi millor per tu i la teva filla

    AVM

    ResponElimina