divendres, 28 de maig del 2010


Gràcies AURORA

8h matí sortida, esmorzar d'aquells dels bons, pà de pagès amb butifarra, seguim el nostre camí conversant, passejem, tu compres, jo no, no tinc $, no estic acostumada, però disfruto mirant i veient el que et pots comprar, tot té el seu punt positiu.

Dinem, més caminades entre les muntanyes, dia amb poca gent, serà que el temps no acompanyava, la companyia és molt grata i em fa sentir bé, tenim el mateix to, hora de berenar i veiem al nostre voltant "coses típiques", agafem el cotxe, em fixo durant el viatge que t'has passat una bona estona cantant, t'has donat compte?

Només m'has demanat que quan baixessis del cotxe, t'envies un missatge i aquí el tens, Gràcies Aurora per haver-me fet passar un dia a l'extranger.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada